Για να παραπέμψετε στο παρόν τεκμήριο παρακαλούμε χρησιμοποιήστε τα παρακάτω αναγνωριστικά: http://hdl.handle.net/20.500.12036/1401
Εξειδίκευση τύπου : Έκθεση-Αναφορά
Τίτλος: Διερεύνηση του φαινομένου της υπερτιμολόγησης συσκευασμένων προϊόντων οικονομικού μεγέθους
Δημιουργός: Ζώτος, Γιώργος Χ.
Συντελεστής: Εκδότης: Κέντρο Προγραμματισμού και Οικονομικών Ερευνών (ΚΕΠΕ)
Χρονολογία: 1986
Έκταση : 122 σ. πίνακες
Θέμα: Μάρκετινγκ
Marketing
Τιμολόγηση
Pricing
Τοπική κάλυψη: Ελλάδα
Greece
Γλώσσα: Ελληνικά
Άδεια χρήσης: Αναφορά Όχι Παράγωγα Έργα Μη Εμπορική Χρήση
Διάθεση ψηφιακού τεκμηρίου: Δεν διατίθεται
Εμφανίζεται στις Ομάδες Τεκμηρίων:Θέματα προγραμματισμού

Ψηφιακά Αρχεία
Δεν υπάρχουν ψηφιακά αρχεία για αυτό το τεκμήριο